Zaproszenie do składania ofert na zamówienie - dostawa pelletu drzewnego
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na sukcesywną dostawę pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół w Pawłowie.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia drogą mailową na adres zspawlow@sosnie.pl lub telefonicznie. Osobą wskazaną do kontaktu jest p. Ewelina Baran – sekretarka w Zespole Szkół w Pawłowie w godzinach 9.00-14.00 od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu 62 739 31 43.
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz oferty
3. Wzór umowy
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Szkół w Pawłowie. Adres do korespondencji: Pawłów 3, 63-435 Sośnie. Tel. 627393143 E-mail: zspawlow@sosnie.pl
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: w_dolata@wp.pl
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
- rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.