główna zawartość
artykuł nr 1

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie - dostawa pelletu drzewnego

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na sukcesywną dostawę pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół w Pawłowie.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia drogą mailową na adres zspawlow@sosnie.pl lub telefonicznie. Osobą wskazaną do kontaktu jest p. Ewelina Baran – sekretarka w Zespole Szkół w Pawłowie w godzinach 9.00-14.00 od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu  62 739 31 43.

Załączniki:

1. Opis przedmiotu zamówienia

2. Formularz oferty

3. Wzór umowy

Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne

 

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Szkół w Pawłowie. Adres do korespondencji: Pawłów 3, 63-435 Sośnie. Tel. 627393143 E-mail: zspawlow@sosnie.pl

Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: w_dolata@wp.pl

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:

  • ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień  publicznych,
  • rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  • ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
  • prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.

Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Załączniki:
Zapytanie ofertowe112.46 KB
Opis przedmiotu zamówienia272.96 KB
Formularz oferty278.64 KB
Umowa - opał212.45 KB